wtorek, 8 marca 2016

Nowe opowiadanie

Hej, tu znowu ja.
Wiem długo mnie nie było... Mówiłam, że wrócę i zrobię to. Kiedyś... Na początku chciałam podziękować osobom, które ciągle nabijają wysiedlenia, chociaż nie wiem dlaczego ( na pewno ta nadzieja, że będzie nowy rozdział). Druga sprawa jest taka, że moje myśli zaprząta inne opowiadanie, które za namową Agnieszki Katarzyny przelałam na papier wattpada. To opowiadanie głównie jest skierowane do fanów Harry'ego Pottera czyli tzw. ,,Potterhead''. Taki króciutki opis:

Nazywam się Lily Evans. 
Ale nie jestem tylko Lily Evans... 
Nazywam się Lily... Lily Luna Potter. 
Ale nie jestem tylko Lily Luną Potter... 
Jestem jedną osobą w dwóch ciałach. 
Jestem jedną osobą żyjącą w dwóch różnych stuleciach.
 Jestem jedną osobą w dwóch różnych życiach. 
Nazywam się Lily Evans i jestem Lily Luną Potter. 
Nazywam się Lily Luna Potter i jestem Lily Evans.
 Jestem Lily... 
A moim największym marzeniem było życie u boku najbliższych. 
 Dostałam szansę... 
I zamierzam ją wykorzystać.
 Nazywam się Lily Evans i żyję jako Lily Luna Potter. 
A oto moja historia...

 A tutaj macie link: Klik
Do usłyszenia KiKo 

Ps. Jeśli będę miała więcej czasu to założę bloga z tym opowiadaniem bo z doświadczenia wiem, że wattpad nie każdemu przypada do gustu :)

6 komentarzy:

  1. ~Pablo Sagitario

    Hej, piszę teraz serię krótkich opowiadań o nazwie "Arena" w której konfrontuje postaci z różnych blogów/opowiadań. Czy wyraziłabyś zgodę na użycie postaci Wolf w najbliższej pisanej przeze mnie Arenie? Jeśli byś się zgodziła to prosiłbym też o zrobienie karty postaci według, której przedstawiałbym twoją postać na arenie.

    Pozdrawiam,
    Pablo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę zaszczycona jeśli Wolf się tam pojawi. Podaj mi tylko wzór tej karty lub co ma zwierać, a to napiszę.

      /Skryta Marzycielka dawniej KiKo Forest

      Usuń
  2. ~Pablo

    Tak wygląda przykładowa karta:

    Marek Szewczyk ( Drugi Front)

    DANE FIZYCZNE

    Wzrost: 175 cm

    Waga: 65 kg

    Strona konfliktu: Polscy wojownicy Lyoko

    WYGLĄD:

    Włosy czarne, krótko obcięte, czesane na bok. Oczy niebieskie.

    UBROJENIE:

    Strzelba kozacka - Stylizowana na osiemnastowieczną broń palną. Posiada standardowo 15 nabojów. Każdy strzał powoduje lekki odrzut.

    ZDOLNOŚCI:

    Braterstwo - zdolność polega na wytworzeniu siedmiu kopii Marka, z czego każda jest identyczna z oryginałem(tyczy się to również ruchów, trzymanych przedmiotów i amunicji, kopie mogą zadawać obrażenia i strzelać pod tym samym kątem, albo wycelować nieco bardziej w konkretne miejsce, kopie standardowo pojawiają się dookoła Marka, tworząc oddział 2x4, Marek zwykle pojawia się wśród oddziału w losowym miejscu. Kopie znikają od jakiegokolwiek kontaktu z wrogiem.

    Runda areny, w której pojawi się Wolf pojawi się zapewne w Maju.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolf Forest ( Obojętnie jaki (chociaż najbardziej lubię liczbę 7) Front)

    DANE FIZYCZNE

    Wzrost: 163 cm

    Waga: 50 kg

    Strona konfliktu: Polscy wojownicy Lyoko

    WYGLĄD:

    Włosy: gęste, brązowe loki do łopatek, najczęściej rozpuszczone. Oczy brązowe.

    UZBROJENIE:

    Podczas przemiany w wilu (dla ułatwienia możesz pisać, że w wilka)pazury i zęby.

    ZDOLNOŚCI:

    Jako człowiek może komuś nakazać zrobić coś myślami. Niestety musi ta osoba pozostać w zasięgu wzroku inaczej przerwie ,,więź" i nie będzie mogła tej osoby kontrolować. W każdej chwili może zamienić się w wilka. Nie działa na nią żadne srebro ani nic takiego.

    Poproszę o linka.
    /Skryta Marzycielka

    OdpowiedzUsuń
  4. ~Pablo
    ( Obojętnie jaki (chociaż najbardziej lubię liczbę 7) Front) <- Drugi Front to nazwa fanfika, z którego pochodziła tamta postać.

    "Jako człowiek może komuś nakazać zrobić coś myślami. Niestety musi ta osoba pozostać w zasięgu wzroku inaczej przerwie ,,więź" i nie będzie mogła tej osoby kontrolować." - czy to działa na potwory Xany? Jesli tak to przydałoby mi to się przy pisaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups... Ostatnio zaniedbałam czytanie blogów i ich nie ogarniam. Wtopa...
      Co do potworów. Osobiście nie wykorzystałam tego, nawet o tym nie pomyślałam. Hm... Po długim namyśle stwierdziłam, że na potwory to nie działa. Chyba, że jest to postać pod kontrolą Xany (tak jak kiedyś William)lub to takie widmo, którego nazwy nie pamiętam (możliwe, że ,,spektrum'').
      /Skryta Marzycielka

      Usuń

Każdy komentarz to dla mnie wielka motywacja =)

Lydia Land of Grafic