sobota, 6 czerwca 2015

Epilog

Wygrałam.
Xana przegrał, a ja odniosłam zwycięstwo.
Trzy światy są bezpieczne.
Już nic nie stoi mi na przeszkodzie do szczęścia.
Wszyscy są szczęśliwi wręcz pijani z wygranej.
Zarząd raduje się, bo odnalazł Wybraną
i największy wróg w historii wilu został pokonany.
Dla Wojowników Lyoko i w tym dla mnie walka z Xaną się skończyła,
ale na zawsze pozostanie w naszych wspomnieniach.
Niestety nic nie trwa wiecznie.
Zarząd chce rozdzielić mnie i Odda, bo go przemieniłam,
ale ja się nie poddam.
Wygram ponownie.
Będę walczyć o moje szczęście,
o Odda,
o naszą miłość.
Będę walczyć do samego końca...

♦•♦
I tym oto akcentem kończymy pierwszą część opowiadanie ,,Wolf w Lyoko''. 
Dziękuje wszystkim, którzy byli ze mną przez cały ten czas. Na początku miałam chwilę zawahania czy warto, ale jednak dałam radę. Dziękuje wszystkim, którzy mnie wspierali./KiKo

3 komentarze:

  1. to jest supcio szkoda że zamykasz i w ogóle ale jak napisałaś nic nie trwa wiecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie około 20.06.2015 powrócę z prologiem części 2. /KiKo
      Ps. Dziękuje za komentarz =)

      Usuń
  2. ~Pablo
    Piękne zakończenie. Było w nim wszytko to czego oczekiwałem i na dodatek otwarta furtka dla drugiego sezonu. Mam nadzieję, że zdołasz utrzymać w nim dotychczasowy poziom

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie wielka motywacja =)

Lydia Land of Grafic