piątek, 5 czerwca 2015

Liebster Award 2


POD TYM POSTEM JEST NOWY ROZDZIAŁ 23!!!


Dziękuje Agnieszce Katarzynie
 I przepraszam, że tak późno ją dodaje.


1. Opisz mi tu swoją tapetę, którą masz na komputerze :)
Na tapecie mam starą książkę, która leży na drewnianej podłodze. Wokół niej latają motyle zrobione z papierowych stron.  
2. Ulubiony bohater książkowy męski?
Takie pierwsze skojarzenie to Harry Potter, ale po głębszym zastanowieniu to Peeta♥
3. Najlepszy film, który nie jest ekranizacją książki?
Hmm... Który nie był ekranizacją książki. Chyba wybrałabym  ,, Mój przyjaciel Hachiko''. Ten film bardzo, ale to bardzo mnie wzruszył O ile mi się zdaje nie jest on wzorowany na książce, ale na prawdziwej historii. 
4. Ulubiony bohater z danej książki lub filmu lub serialu?
Nwm... Bohater sugeruje, że to mężczyzna, więc Peeta♥
5. Wolisz ferie zimowe czy wakacje?
Wakacje
6. Lubisz spoilery?
Osobiście ich nie lubię, ale mam taki talent, że zawsze na jakiś trafie lub sama komuś spoileruje. 
7. Ulubiona pora dnia?
Noc
8. Ulubiony kolor? Dlaczego?
Pomarańczowy bo kojarzy mi się z ciepłem, a ciepło z domem, który kojarzy mi się z wygodą i bezpieczeństwem. 
9. Jakie masz hobby?
Czytanie, pisanie, zwierzęta i wnerwiania brata. 
10. Długopis vs pióro?
Długopis
11. Ulubiony fandom? Dlaczego?
 Zawsze tutaj mam zawahanie. Bo należę do wielu fandomów i trudno mi jest wybrać. Jak ktoś mnie pyta o ulubiony fandom to nasuwają mi się dwa : Potterhead i Tribute. Gdybym naprawdę musiała wybierać to wybrałabym ten pierwszy. Dlaczego? Harry Potter jest to historia, która mnie wychowała i bardzo wiele nauczyła. Jestem z nią ogromnie zżyta i nie wyobrażam sobie rezygnacji z niej.

Nie nominuje nikogo.
/KiKo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to dla mnie wielka motywacja =)

Lydia Land of Grafic