czwartek, 18 grudnia 2014

Ogłoszenia uzupełniające + prośba

Pisząc rozdział 3 ( tak 2 mam już napisany) zauważyłam duży błąd  dlatego chcę to teraz naprawić. Więc:
  • Historia rozgrywa się przed CL:E. 
  • Wojownicy Lyoko jeszcze nie pokonali Xany, ale Hopper nie żyje.
Dodatkowo
  • Opis bohaterów będzie jak sytuacja życia Wolf się trochę unormuję.
  •  Rozdział 2 sobota ( 20.12.2014r.) ewentualnie piątek ( 19.12.2014r.). 
                                                         ***
Mam prośbę abyście komentowali ( choćby napisać tylko ,,Czytam'' nic więcej) i polecali znajomym. Jeśli piszesz bloga o CL lub CL:E to będę zaszczycona jeśli znajdę się w waszych polecanych, ale to wtedy jak podobają się wam moje opowiadania. Do niczego nie zmuszam tylko proszę =) / KiKo
Ps. Za niedługo założę tez zakładkę polecany czy coś w tym stylu.     
Ps2. Jeśli masz pomysł na dalsze życie Wolf to napisz na gmail lub na ask'u ja nie gryzę =D.                          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to dla mnie wielka motywacja =)

Lydia Land of Grafic